Nope, nu måste jag...

skärpa till mig & skaka av mig denna trista stämning! Soooo;
 
1) Jag har druckit en kopp te (vanilj/lönnsirap) - känner mig mkt piggare
2) Jaha, jag kan inte dra till Washington... Men vem vet, de belgiska killarna kanske är jättetrevliga! + jag behöver inte hosta upp en flygbiljett/uppleva dödsångest i kabinen...
3) Oki, denna konferensen sket sig, MEN, i början på mars så äger en annan konferens rum & någon som jag tycker om kommer att komma hit för den!

SO, NOW - HAPPY! :)

Kommentarer
Postat av: magnus

men, jag är ju på Irland i mars

2008-02-04 @ 18:04:58
Postat av: Ida

uum, men det finns kanske andra som jag tycker om? & vad jag minns sa ska du dit for att dricka ol, inte for att ga pa konferens...

2008-02-04 @ 18:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0