Stress!

Idag är det en sån dag då man önskar att varje timme var försedd med 70 min. Eftersom det inte är fallet stressar moi runt som Ebba von Sydow på NKs rea... Shit, har typ en timmes vila just nu innan det bär iväg till the ROM - måste försöka stressa ned! Dagen har så här lång ägnats åt att läsa undan lite artiklar (men berget verkar inte krympa för det) + att despoförsöka komma ihåg hur instutionens SEM fungerar. Själv tyckte jag att det gick rätt halvuselt (tankarna på annat håll just nu), men jag fick beröm från teknikern. Pust! :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Du fascinerar mig. Verkligen en inspirationskälla. Du ser ut som värsta citychica fashiongirl, jättesöt och sen läser du till sånt där, typ supersmart också. You go, girl!

2008-02-28 @ 18:44:47
Postat av: Ida

Tack! Det var nog det bland det snallaste nagon nagonsin har sagt till mig! Speciellt skont att hora idag nar jag typ har haft noll tid att dra efter andan eller fixa till mig! Kraam!

2008-02-28 @ 19:12:02
Postat av: magnus

...alla vägar bär till rom?

2008-02-28 @ 22:08:00
Postat av: Ida

Nej men sa finurlig kara bror ar idag da! :) & na, av alla master & PhD-studenter har sa ar det bara ett fatal som har kontakt (& typ bara jag som har kontrakt) med the ROM.

2008-02-28 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0