Vendetta!

By the way! Insåg igårkväll att städtanten på avdelningen har inlett en liten vendetta mot mig! Efter att ha printat ut min sista artikel började moi samla ihop alla prylar för att dra till gymmet- inser då att det inte finns en enda liten vattenflaska på hela kontoret. Eftersom jag aldrig orkar släpa några flaskor över huvud taget till avdelningens återvinningscentral & jag alltid drar med mig mina små lunchvattenflaskot tillbaka till kontoret borde det ha funnits minst ett dussin... men så var icke fallet. Däremot fanns det en ansenlig mängd stora (läs otympliga) vattenflaskor - slutsats, städtanten slänger mina små, behändiga, flaskor & tokvägrar att röra gigantoflaskorna... Så nu är naturligtvis frågan, vad ska jag göra åt detta? Ska jag vara en duktig, vuxen, individ & de facto släpa med mig mitt petberg till den avsedda kontainern eller ska jag fortsätta & se vad det hela slutar? Moi lutar åt det senare alternativet... :)

image293

Kommentarer
Postat av: magnus

...vilken episk kamp

2008-02-05 @ 18:04:08
Postat av: Ida

Jepp, glad att du forstatt magnituden pa det hela...

Vad tror du forovrigt om hela Runaway Bride grejen, du som kanner mig typ bast!

2008-02-05 @ 18:09:00
Postat av: magnus

allt jag säger om den dagen du gifter dig är att jag kommer bära skyddsutrustning under kostymen.

2008-02-05 @ 20:35:32
Postat av: Ida

Whaaat?! Vad ar nu detta for sammansvarjning?!

Jaha, det ar val bara att konstatera att alla hyser en enorm misstro mot att jag nagonsin kommer att lyckas knyta hymnens band... Men moi hade ju tyck att det hade varit trevligt att sluta upp med en annan manniska nagon gang... Piiip!

2008-02-05 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0