Whiiii!

I'm on a high today! Fortfarande helt hög på adrenalin sedan igår - gick så himla bra att klättra! And why? För att jag fick min önskan uppfylld! Paul var min bilaying-partner i princip hela kvällen! Allt klickade, vanligtvis när jag klättrar en svår rutt & jag hamnar i en situation som jag inte vet hur jag ska ta mig förbi så bangar jag & piper att jag vill ned. Det funkade inte med Paul, han bara talade om för mig att jag kunde klara av det om jag pressade mig själv lite. & he was right! Lyckades klättra en 5.9 helt rent för första gången - sken som en sol!

Rob - So guys, this is her 6 time climbing... If she continues like this where will she be in...lets say October?
Jamie - Oh... That's an interesting thought! Because if I compare myself with Ida when I started, she is way much better!
Paul - Yes, she has the potential. I would say a lead climber by October.
Rob - Soooo, Lady P...you will have to start practice on not using a rope then!
Moi - Iiikipiiip!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0