But you can have a lot of fun...

med Drambuie! David (PhD på avdelningen) hade sin internationella middag (crepes med typ hur mkt tillbehör som helst!)/avskedsfest igårkväll. Drack väl något glas vin eller två men i övrigt körde Rob & jag stenhårt på konceptet Drambuie! Så gott, så starkt! Hade superroligt & flamsade & brottades med Rob samtidigt som jag absolut bara storknade av skratt! Har typ noll koll på när vi kom hem, men shit vad jag var speedad! När vi klev ur taxin fick jag syn på en tvättbjörn = moi skriker förtjust & springer efter för 'I just want to take a closer look, maybe pet it!'... Det stackars djuret klättrade upp i ett litet träd där det sedan satt & tittade skeptiskt på mig som stod nedanför & kuttrade till det (de är hysteriskt sota) samt Rob som kom springades för att släpa med mig därifrån (tydligen kan de bitas & i USA har det ibland hänt att de överfört rabies...). Idag är jag en sliten stjärna som är absolut fullproppad med stekt potatis; toast; omelett med svamp, spenat & brieost + blåbärssmoothie! I love brunch!  

image268
Blus-Studio
Kofta-Mango
Jeans-Monki
Väska-Mulberry, Bayswater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0