Clothes and behavior...

Höll ju alldeles på att glömma! Men här kommer iaf en sen dagens outfit! Dessutom kan ni se den lilla manualen till hur man ska tvätta sina händer som universitetet lite lätt smahysteriskt har spridit ut över hela universitetsområdet (alltså inte bara på toaletterna...) Enligt skylten ska man tvätta händerna innan & efter att man gjort något över huvud taget... Att nysa i händerna är ett BIG no, no & råkar du glömma bort att tvätta händerna efter det att du rört vid ett djur hotar deportation från planeten... 

image280
T-shirt - Marwin
Klänning - XX by Mex
Skärp - mammas...
Stumpbyxor - HM
Stövlar - Bianco; svarta
Armband - same; rött & svart skinn

Kommentarer
Postat av: M

Klädsamma plagg finns inte enbart att köpa i stora metropoler!

2008-01-25 @ 08:58:08
Postat av: Maja

Har lite gult jag med, men det finns i så många andra färger också den där. Men du har rätt i tvätten förstås.

Hur är allt med dig? As stylish as usual förstås. :) Hur går skolarbetet?

2008-01-25 @ 10:27:59
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Ida

Litet tips, checka materialet innan du bestaller!

Tack, vad gulligt av dig att skriva sa! Kanner mig ratt sliten for tillfallet, har mkt att tanka pa just nu. Arbetet tar ocksa ratt mkt ork, tur att jag alskar det jag haller pa med! Hur ar det med dig, & hur ar Hs hosta, battre?

2008-01-25 @ 17:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0