Different approach...

Det är ju bara att konstatera att killar & tjejer fungerar väldigt olika... Efter att ha genomlidit tre tunnelbanebyten & en vansinnesfärd med en livstrött busschaufför anlände Rob & jag till IKEA kring tretiden igår. Som vanligt blev jag lite lätt manisk & sprang runt & översatte allt & inget för Rob samt varuhuset i stort. Under tiden kom Rob på att han glömt att mäta sin madrass, trots att huvudmålet med resan var att köpa en ny säng... Eh, planering? Efter att ha kommit fram till detta beslutade han sig för att han haft den värsta veckan i sitt liv & vägrade konsekvent att köpa ngt över huvud taget. Själv led jag inte av samma betänkligheter. Trots att min ena väska (den med alla mina julklappar) saknas, allergisk chock & ett oturligt litet fall häromdagen (blåmärkerna syns genom stickade strumpbyxor...), i.e. denna veckan är kanske inte den mest lyckosamma av veckor, shoppade jag glatt på mig lite onödigt junk. Japp, jag är en hemsk människa som blir lycklig av att spendera pengar på materiella ting. Jag är numera innehavare av en splitt ny stekpanna, måttsatts, väckarklocka & 46 ljus med vaniljdoft! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0