Finstämd avslutning...

Ah, & så rundar jag av julen & min vistelse i Lycksele med att titta på 'Bad Santa' med M... Oerhört fin film, yepp. Tittade också på 'Knocked up', behållningen var helt klart de mkt roliga referenserna till maja-rökande (alla som rökte på verkade ha ngt slags samband till Kanada...) & skabbig ansiktsbehåring! Sedan så har jag också passat på att maraton skvallra upp mig innan jag åker tillbaka. Dagens roligaste öppningsreplik kom från Jo:

Jo - Hej!!!! VET. DU. VAD. JAG. SETT. PÅ. TV??!!!
Moi - Eh, nä? Berätta!
Jo - Hornblower!
Moi - IIiiiiiiiiikk! Me love, me love!
Jo - I knooooow! & Mr Kennedy!
Moi - & Hornbower! & käkben!
Unisont - Iiiiiiiiikkkkkk!!!!


Kommentarer
Postat av: Jo

Perfekt återberättat =D

2008-01-07 @ 16:38:01
Postat av: Ida

As always! :) Observera hur osjälviskt jag la in en bild på Mr Kennedy åt dig!

2008-01-07 @ 19:42:06
Postat av: Jo

Jag tackar så hemskt mycket för det =)

2008-01-07 @ 22:50:46
Postat av: Ida

Jag är en liten glädjespridare, är jag inte?! ;)

2008-01-07 @ 23:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0