Fyrverkerier!

Bästa med nyår är nog fyrverkerierna, så vackert! Sure, det är inte bra för miljön, det är helt sjukt att kasta ut så mkt pengar på ngt som man spränger upp & det kan gå riktigt illa om man har otur. MEN, jag hade blivit mkt grinig & deppig om jag ngn gång hade tvingats fira nyår utan att se en endaste fattig liten raket. Pga mängden nyår som skulle skålas in investerade vi i en låda = bara en stubin att tända. Bilden nedanför talar nog för sig själv, jag blir typ fem år gammal när det kommer till raketer! Sure, jag hoppade inte upp & ned & klappade i händerna i pur glädje igår men det berodde enbart på att jag höll ett vinglas i handen... :)

image228

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0