God, that awful smell...

Jag fixar inte riktigt cigaretter, tycker att det är en äcklig ovana som förpestar omgivningen för andra. Dessvärre delar ju inte alla min uppfattning i den frågan. Isoldes vän Mary-Jane har bott över i vårt hus under natten & hon röker, mkt. Dessutom så fick hon & Isolde nog i sig ett eller två glas vin för mkt igår = Isolde rökte också. Nu hade det ju varit helt ok om de bara hade förflyttat sig ut på gården, men de gjorde de alltså inte. Tvingades således inta min frukost i de sunkiga efterångorna från deras små dödspinnar. Matlusten tog absolut tvärstopp när jag dessutom råkade få syn på Mary-Janes cigarettpaket som låg kvar på bordet. Att titta på bilder av hur en hjärna ser ut efter en hjärnblödning är ett rätt effektivt sätt att hålla diet...   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0