I feel like a cartoon figure...

Att ha människor runt omkring sig som man älskar & litar på, människor som inte ställer krav utan bara är där för en är nog bland det viktigaste som finns. Men ibland går omtanken kanske lite för långt... Som i Robs oro för mina händer. Idag tvingade han mig att sätta på mig hans 'bergshandskar' i XL för att undvika likfingrar. Detta var lite småjobbigt av en rad olika anledningar;

1) För det första kunde jag inte få på mig dem själv utan tvingades genomlida den något förnedrade proceduren att bli påklädd... Um, hade ju hoppats på att man var förbi det stadiet. :)
2) För det andra så lyckades vi inte 'få in tummarna i tummarna' = samma rörlighet som Nalle Puh
3) & till sist, vilket knyter an fint till punkt nr 2, så kände jag mig som en seriefigur när jag gick in till institutionen, and not the good kind. Inget av mina bättre fashionmoment om man säger så...

image272

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0