Imorgon!

Åker jag till Stockholm & på tisdag morgon lyfter mitt plan! Åh vad jag längtar efter mina vänner därborta, staden, energin & atmosfären! Jippi, jippi, jippi! Har som vanligt drabbats av resfeber, den slog till under min power walk igår kväll, men denna gången var den av en annan sort. Vanligtvis går mina tankegångar i stil med 'Uhuhulk! Why?! Varför kan inte jag vara nöjd med att stanna resten av mitt liv på samma plats? Varför känner jag att jag måste iväg & se & uppleva nya saker när jag hatar att flyga?'  i detta läge brukar jag vara gravt frestad att kasta mig på backen & krama  mylla mellan mina av panik vitnande fingrar. Igår spann saker som 'Oh, jag undrar vad de kommer att visa för filmer på planet? Ska nog skippa vinet till maten men jag ska kompensera med att försöka plocka upp en chai tea late så fort jag lyckas lokalisera ett Starbucks! Hm, hoppas att det finns ett fiskalternativ...' runt i huvudet, samtidigt som jag kommer på mig själv med att le! Jaaa, saker & ting förändras verkligen!

Nu blir det power walk & sedan måste jag nog börja packa. Jag avskyr det, är  lätt bland det värsta jag vet... Hade jag haft tre önskningar till mitt förfogande i nuläget hade det varit fara å färde att en hade gått till att trolla fram en liten gnom som förevigt skulle bistå mig med att packa, & att bära...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0