Jag börjar bli nervös...

Jättelöjligt jag vet, men jag börjar bli nervös inför att träffa Jan ikväll. Tycker han inte om mig, visst jag kan leva med det, men det är faktiskt oerhört viktigt för mig att han ända gör just det, gillar mig... Make no sence? Oki, så här ligger det till. Ingen på avdelningen håller på med ngt som ens liknar det jag arbetar med=jag har ingen som jag kan diskutera yrkesrelaterade frågor med. Det är en anledning till varför jag har varit så glad över min TA på the ROM. Oki? MEN, efter gårdagens lektion blev saker & ting lite mer komplicerade. J-B sa ju som sagt att han ville att jag skulle få egen undervisningstid där nästa år, vilket är en fantastisk möjlighet. Dessutom hintade han att han har en ledig doktorandtjänst där... Nu tänker jag ju inte 'jump ship' bara sådär, men det är onekligen lite frestande. Soooo, om Jan & jag klickar så blir det lite lättare att vända ryggen till the ROM & hålla fast vid det som jag redan har. See? In the end of the day så vet jag förvisso att jag kommer att stanna här eftersom det är smartare rent karriärmässigt (finns mer pengar knutet till den forskning som jag bedriver här), men jag kan inte sticka under stol med att jag verkligen älskar the ROM & alla där...  

image266
Linne-Marwin
Klänning-Lindex
Strumpbyxor-ribbstickade, grafitgra
Stövlar-Bianco; svarta
+ örhängen som jag fick av Laura i julklapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0