Jet-lagged, badly...

Känner mig väl förövrigt inte riktigt på topp idag... Visst, jag sov som en stock hela natten (genom åskoväder & raseriutbrott från Chinny) men likväl känns det lite som om jag åkt pa stryk. Mkt stryk. Knatade nyss in på toaletten & kunde där konstatera att det inte var särskilt mkt att hänga i julgranen idag. Suck. Får väl ge det ett par tre dagar så är jag förhoppningsvis med i matchen igen! :)  

image250
Sen är det ju positivt att min flygrädsla hela tiden blir bättre & bättre! Denna gången klarade jag av att titta ut genom fönstret i långa perioder! Kortet nedanför är taget när vi passerade över Grönland, lite suddigt pga is på rutan men man kan iaf skymta ett par bergstoppar långt där nere...
image249

Kommentarer
Postat av: Jo

Skönt att veta att du är tillbaka säkert =) Synd på ditt bagage, men jag måste säga att du verkar hantera det bra, "mañana, mañana" verkar sitta kvar ;) Hoppas att det dyker upp.

2008-01-10 @ 14:48:06
Postat av: Ida

Oh, men du vet, det ar bara vardsliga ting... :) Helt arligt sa ar jag for trott for att orka hetsa upp mig.

2008-01-10 @ 16:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0