Message to SussieQ!

Yes you do! Kommer du inte ihåg vårt sista hysteriska shoppingryck på Nova innan du drog iväg till Norge? Har ett minne av du härjade rätt rejält inne på Topshop... & jag är absolut helt säker på att du köpte på dig samma lilla klänning (jag ville ha min i klienblått men den fanns inte i 6 så vi slutade båda upp med svart!). Oh, jag saknar våra shoppingturer, jag kommer aldrig att få en shoppinvän så som du! Vi är liksom på exakt samma nivå, inga dumma gränser utan bara manic, manic, manic! Södra esplanaden, ylle & mandel, chic & chic... Frossa i indiskt & illamående gnäll på bussen ut till Nova... & kanske bästa minnet av allt, mitt 'psykbryt' efter att jag köpt Mulberryn! :)

Kraam, I miss you hon!

image287
Klänning - Topshop
Skärp - mitt!
Strumpbyxor - HM

Kommentarer
Postat av: magnus

MISS YOU TO, hmpf, men inte får man ett inlägg, illustrerat med bilder på mig, nä, inte alls.

2008-01-31 @ 16:36:21
Postat av: Ida

Oki, en dag da du minst vantar dig det kommer det att komma ett inlagg om dig! :)

Kram!

2008-01-31 @ 18:12:41
Postat av: sQ

Aha! Har nu lokaliserat tröjan, var bara lite dold i de, ehum, inte alltför prydliga, garderobshögarna... Hehe, ja psykbryt var väl milt uttryckt =
Fantastiska, hysteriska shoppingturer. Mig sakna!! V har ju ungefär tempo som Stavangers kollektivtrafik (illa), och det enbart om man matar honom ca en gång i kvarten...

Saknar dig med kexet!

2008-02-06 @ 22:07:11
Postat av: Ida

Hihihi! Jepp, moi var lite skakig efter den upplevelsen! Oh... Men nog maste det val finnas nagon battra an V att shoppa med i Stavanger? Typ vem som helst... Far se om jag kan styra upp ngt nasta gang 'I cross the pool', because I miss you darling!

2008-02-07 @ 16:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0