Smärta!

Hulk, ont. Efter mitt välbehövliga bastubad tillsammans med Totte (jo han har också börjat bada bastu precis som de andra katterna...) knatade jag upp till badrummet på mellanvåningen för att fixa till mig. Av någon outgrundlig anledning är min familj notoriskt snåla när det kommer till små skitsaker, så som tops. Tops är ngt som aldrig har funnits i vårt hem. Istället försvinner hårnålar oförklarligt & skulle du råka hitta igen ngn så är grundregeln att bara låta den ligga... Anyway, i brist på tops tillverkade jag en egen tops (det är ungefär så mkt MacGywer jag har i mig) av lite ihoprullat toalettpapper. Problemet var bara att slutprodukten blev lite för spetsig - är inte helt hundra men om jag har lyckats trycka ett litet,& oerhört smärtsamt, hål i min högra trumhinna hade det inte förvånat mig. Jag är kroniskt klumpig, klumpig & dement... Typ Kalle Anka korsad med Ozzy Osbourne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0