Trött försök...

att se lite airportchick ut... Har sovit så dåligt i natt, var helt livrädd för att missa flyget denna gången med. Så trotts att mobilen & klockan på rumstelefonen var ställda låg jag bara & vände & vred på mig fram till en 25 över sex då jag gav upp & bestämde mig för att starta dagen. Denna gången var frukosten mkt bättre (fastän det inte fanns yoghurt), åt så att jag knappt tog mig tillbaka till min lilla stuga! Känns viktigt att göra detta, ifall att ngt skulle hända & jag skulle hamna i en 'Lost ö situation' vill jag inte starta den upplevelsen med att gräma mig över att jag inte fyllde upp reserverna till max innan jag åkte. Nu reser vi ju över Island & Grönland så jag tror nog att min överlevnadstid är mer reglerad av mängden kläder jag har på mig än mängden energi min kropp har att tillgå, men, men, det känns iaf bättre! :)

image248
Klänning - HM
Kofta - JAM
Skärp - blått lack, lånat från ma
Strumpbyxor - Grafitgrå, halvmatta
Stövlar - Bianco

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0