Too much going on...

Oki, ar medveten om att jag ar fruktansvart usel pa att uppdatera bloggen i nulaget - men det hander helt enkelt for mkt i mitt liv just nu. Not to worry though, I'm super happy! Just nu ar jag hemma hos Vik & Scot, ska strax knata ned for frukost, & jag ar sa lycklig att det bara lyser om mig!

& nar jag inte ar upptagen med underbarheter sa skriver jag pa min MSc, just nu cirklar mkt av min varld kring Mexikanska farvatten. Anyway, jag ar ju en geek sa aven den aspekten av mitt liv gor mig happy!

Kommentarer
Postat av: ma

HEJ! Vad sysslar du nu med? Det låter något hemlighetsfullt - geek?

2008-07-17 @ 19:52:27
Postat av: Ida

Senaste istiden & episoder när isdämda sjöar kollapsade...

2008-07-18 @ 15:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0