Jaha...

Ångesten har börjat sjunka undan så smått, plats på scen för skräck! Vad som försiggick i min hjärna när jag tackade ja igår kan man ju verkligen fråga sig...


Sans & vett - Um, kul... Men du har faktiskt inte lagat mat sedan i SEPTEMBER! & dessutom, så himla bra har du aldrig varit heller.

Moi - Whoohaaa! Iron chef! I'm going to be an Iiiihhroooon Cheeef!

Sans & vett - Va vänta lite nu! Det hela bygger ju på att man ska kunna improvisera i köket, du kan inte improvisera! Du ägde ju typ 30 kokböcker när du bodde i Lund!

Moi - Petitesser! Man lever bara en gång & yadayada... Kan inte tacka nej till något så tokigt, det bara måste ju bli flippat & kul!


Jepp, så nu sitter jag här & googlar koktider för kött på betald arbetstid...


Kommentarer
Postat av: ma

Är tävlingen på blodigt allvar eller en "kul grej"? Hur som helst är det väl ändå frivilligt att delta och för din del är det du som avgör vad du gör!

Kram

2008-06-18 @ 17:08:14
Postat av: Ida

Men det är ju en TÄVLING, klart det är på blodigt allvar! Dessutom, fivilligt var det väl tills dess jag lovade att jag skulle ställa upp, nu litar de ju på att moi ska dyka upp. Oh, my... :)

2008-06-18 @ 17:11:28
Postat av: ma

I s f LYCKA TILL och tummen upp!

2008-06-18 @ 19:40:16
Postat av: Ida

Kram lilla mamma!

2008-06-19 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0