OH MY GOD - PANIC!

Hi Ida,

I heard through the grapevine that you've fashioned more than a few interesting things in the kitchen before.

We have encountered an unforeseen and certainly unexpected problem: we need an Iron Chef. Perhaps you'd like to give it a shot?  All I'd need from you is a yes, and I will assist you with getting a Sous-Chef - perhaps our mutual friend Scot Macdougal?


Gaaah! & moi har tackat ja i ett totalt hjärnsläppsanfall! Panic! Jag ska ställa upp i en kocktävling på lördag, dagen efter vår midsommarfest! Iiiik, varför tackade jag ja?! Vad tänkte jag med?!

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Du tänkte att du i princip är Stålmannens kvinnliga motsvarighet och klarar allt du tar dig för och det finns få saker som kan stoppa dig. Du tycker liksom jag att man borde prova allt man ges möjlighet att prova, eftersom man bara lever en gång. Vad skulle hända om du misslyckas med någon liten rätt? Improvisera! Jag är helt övertygad om att du kommer kamma hem tävlingen, och om inte har du en ny erfarenhet i bagaget.



Lycka till! :)

2008-06-18 @ 08:32:40
URL: http://mariellenorback.blogg.se/
Postat av: Ida

Jo men jag känner mig ju lite så, ibland blir jag nästan rädd för mig själv! ;)



& går allt käpprätt, well vad gör allt om hundra år när allting kommer kring?

2008-06-18 @ 17:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0