Pics of the Viking Princess!

Whii! Dominic skickade precis lite bilder till mig från Iron Chef tävlingen! Vad gäller titeln Viking Princess så är det mitt nya smeknamn i just den sociala kretsen! Känns bra, har varit tomt sedan Rob åkte & jag bara blev Ida större delen av tiden...

 I full fart! Stressad som bara tusan (vid denna punkten hade jag inte kommit fram till att jag faktiskt behövde ett glas rödvin för att inte kollapsa alldeles fullständigt)... Till höger ser ni Chris som jag tävlade mot & till vänster vår valsande kameraman!

 Fänkåls & lingonmuffins på mozzarellabädd - det som sopade hem segern!

 Dommarna - & ja, Vik har på sig alföron :) I bakgrunden kan ni se Greg (min suechef) & hans dotter.

 Ehum, Dominic bad mig illustrera hur jag kände mig efter segern! :)

Kommentarer
Postat av: Mgs

hahaha, drama ut i fingerspetsarna!

2008-06-28 @ 14:53:01
Postat av: Ida

Fniss, jepp det är din älskade storasyster det! :)

2008-06-30 @ 23:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0