So happy to meet Paul again!

Var evigheter sedan jag såg Paul senast, vilket vi genast såg till att ta igen igårkväll. Det började med att han smög upp bakom mig & la händerna över mina ögon när jag pratade med Martin. Väl medveten om vem det var spelade jag ovetandes enligt konstens alla regler, fast eftersom moi är moi så gjorde jag det på mitt sätt.


Moi - Oh, who could it possibly be? My, oh my, I'm just totally confused right now! Hm, I think that I will have to put down my water bottle and my flip-flops on the floor while I'm thinking!


Vilket jag gjorde, något som i sin tur innebar att jag (& därmed vi) tvingades böja mig framåt, vilket Paul & jag båda fann ohyggligt underhållande! Svängde sedan om & hoppade upp med benen kring hans midja & han snurrade runt mig till dess att jag skrattade så att jag knappt fick luft. Martins min var obetalbar - ah, vad jag har saknat att umgås med skötsamma svenskar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0