So, I was a tinny...

liten bit trött när jag släpade upp min stackars kropp ur sängen på lördagen. Inte blev det bättre av att jag bakfull & eländig tvingades åka tunnelbana & sedan gå 1.5 kilometer i brasseklackar eftersom de tävlingsansvariga fuckade up min transport. Var på något helt fruktansvärt dåligt humör när jag kom fram:


Dominic - Hi! I'm so sorry that that happened; but let me show you the food that you can use!

Moi - No. I'm feeling horrible and I want to sit down and have my lingonberry muffin that I had planed to have during the car ride, the car ride that I was promised after you decided that it was better if I would take the subway...

Dominic - But...

Moi - And if it's possible to arrange, I would like to have something to drink as well...


Sedan satt jag bakom mina solglasögon & skakade i mig yttepyttebitar muffin med tranbärsjuice i 30 minuter tills jag kände att jag var lite mer i fas med världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0