Det känns bättre...

Oki, allt är inte bra men lite bättre är det iaf mellan mig & Rob nu. Pratade ett par timmar i eftermiddags & då & då 'glimmade' det till & det var som om allt tråkigt aldrig hänt. Sedan kom jag tillbaka till verkligheten, vilket är jobbig men ändå hanterbart. Rob har pratat med sina handledare & de vill att han ska slutföra sin MSc innan han åker tillbaka, vi får se vad han väljer att göra. Just nu är han så förvirrad att han inte ens vet om han vill fortsätta som geolog. Kathryn vill att han ska bli bröllopsfotograf - människan är ju inte från denna världen... Var nog länge sedan jag verkligen genuint avskydde någon så mkt. Som liten hade man ju 'dödsfiender' på alla håll & kanter, men jag trodde faktiskt att jag hade vuxit ur det stadiet. Kommit bort från det där verkliga hatet mot en annan medmänniska. Sure, ogilla någon gör man väl lite då & då, men att verkligen önska en annan person käpprätt åt helvete...neeej, det trodde jag faktiskt att jag passerat. 

Kommentarer
Postat av: Jo

Bröllopsfotograf?...Bröllopsfotograf????? Hon ÄR inte av denna värld...

2008-03-16 @ 10:25:19
Postat av: Ida

Uum, jag vet. Vi talar alltsa om Rob, en manniska som ar som lyckligast nar han far vara ute & klattra i vildmarken, slippa raka sig & laga mat pa rangliga sma stormkok... Jag kan inte for mitt liv se honom arbetandes som brollopsfotograf, jag tror att en enda session hade varit nog - med hyperenergiska sma 5-ariga brudnabbar, arga svarmodrar & en brud som kraver PERFEKTION... i.e. Kathryn ar helt enkelt inte klok.

2008-03-17 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0