Feg.

Bangade ur imorse när jag såg Rob's klättrarkängor i hallen. Så istället för att antingen väcka honom alt. dra runt i huset tills han vaknade tog jag mitt pick & pack & drog till institutionen. Sure, jag har en massa saker att göra men huvudanledningen till att jag inte tog diskussionen nu var att jag helt enkelt inte vill träffa honom. Hade han bara försvunnit ut ur mitt liv - trillat ned i en glaciärspricka eller något annat horribelt - hade jag inte behövt gå igenom den känslomässiga berg & dalbana som jag nu har framför mig... Som det är nu har jag ju tillbringat 2 veckor utan honom & det har flytit på rätt bra, men nu får jag 7 veckor till på mig att umgås med honom & sedan försvinner han helt. Just dessa 7 veckor stressar upp mig något enormt, får bara jobbiga associationer till när jag bröt upp från mitt ex...  

Anyway, ska klättra med Paul ikväll så förhoppningsvis är jag tillräckligt stark & samlad efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0