Oh Yey!

För att muntra upp mig lite travade jag ned till postfacket för att se om jag fått något roligt - men gissa om jag blev glad eller när jag fick se detta! Tänka sig, ända från Sverige har detta oranga kuvert färdas bara för att meddela mig om att jag kommer att få bli Joakim von Anka snål på gamla dar/gifta mig rikt. Nu beror ju detta i & för sig på att jag inte har haft någon fast tjänst innan utan bara studerat & här så vet jag pinsamt nog inte alls hur det fungerar. Antar att jag borde ta reda på det men så fort det kommer till den här typen av frågor kopplar min kropp ur - den varken kan eller vill ta in någon information över huvud taget. Så jag förtränger, det fungerar bra det med! :) Nu blir det hemgång, koppar med te som behöver drickas & laptop som väntar. Tjing på er alla söta! 

image361

Kommentarer
Postat av: Maja

Du! Jag såg just en lapp på jobbet. Och jag har en fråga. Hur går det med ditt kort? För jag gissar att det är du.

2008-03-28 @ 15:57:42
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: Ida

Jo det maste vara jag, & det har dykt upp har - maste bara ta & aktivera det ocksa...maste, maste! :)

2008-03-28 @ 20:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0