And then?

Sedan vände allt, bara så mkt flyt & så roligt under resten av helgen! Klättrade en rutt på lördagen (Birthday Ridge) & en på söndagen (Red Grove). Supertrevliga människor, både i de team som jag ingick i & alla de andra som jag mötte, strålande solsken, rött vin i massor & sprakande brasor! Dessutom, repellerade nedför en 100 meter lång vägg efter det att jag klättrat mina första två pitch - shit vilken galen kick moi fick av det! Kändes som om jag kunde fixa allt i hela världen!

        
(And as usuall - klicka för stor bild...)

Kommentarer
Postat av: Sanna

fina bilder.

2008-05-26 @ 21:27:29
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Ida

Tack - ar sa sugen pa att kopa en riktig kamera typ NU! :)

2008-05-26 @ 21:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0