A little apple...

Knatade precis iväg en liten sväng till badrummet för att avlägsna en ondskefull ögonfrans som förflyttat sig till insidan av mitt ögonlock. Fipplade sedan lite med sminket & slogs så av hur mkt jag tycker att jag ser ut som mamma idag. Har aldrig tyckt att jag varit så där himlastormande lik vare sig ma eller pa så för ett ögonblick blev jag lite småförvånad över att det var just den tanken som poppade upp i huvudet på mig när jag tittade in i spegeln. Sedan kopplade forskarIda över & gick in på analysläge - varför dök just denna tanken upp precis nu? Har nu kommit till slutsatsen att det nog beror på att jag tänkt extra mkt på ma just i dagarna (eftersom hon fyllde år igår) & det faktum att jag för ovanlighetens skull sportar diadem idag. Diadem & ma går liksom lite hand i hand.


& ma, jag fick det av han som alltid får mig att le. Det är inte ett av dina... :)

Kommentarer
Postat av: ma

Kära du, ditt lilla busfrö. Hälsa de dina, kram Ma.

2008-11-07 @ 20:54:36
Postat av: Ida

Skratt, det ska jag göra! Kram!

2008-11-07 @ 21:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0