Ehum... hjälp?

Alltså, ibland fungerar inte teknik & moi riktigt ihop (läs alltid). Nu har jag suttit & försökt lista ut hur jag ska få fram ett speciellt mail på min hotmail adress & det vill sig inte. So, ma & Magnus - när är det exakt ni kommer hit? Jag har en känsla av att det kan vara den 30 Nov-11Dec, men jag hade ju ljugit om jag sagt att jag varit helt hundra. Exakta tider, flight nummer & till vilken terminal ni kommer hade således varit till stor hjälp för en liten förvirrad PhD-student. Speciellt som sagda förvirrade person hade tänkt be han som alltid får mig att le om hjälp med uppsamlande av släktingar & jag gärna sett att det gått lite smidigare än sist vi försökte oss på att plocka upp någon från Pearson. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi landar på Pearson på lördag 29/11 kl 15.10 i terminal 1. Vi flyger förmodligen med Lufthansa och flightnr är AC 847. Ma

2008-11-12 @ 22:06:38
Postat av: Ida

Jättebra, tack! Vet du vilken tid ni flyger ut den 11:e? Kram!

2008-11-13 @ 00:02:58
Postat av: ma

Vi flyger från Munchen, Frans J Strauss, kl 11.50 lokal tid. Beräknad flygtid 9;20 t non stop.

2008-11-14 @ 21:23:43
Postat av: Ida

Oj, 9 timmar & 20 min... Fast det är klart, ni flyger ju direkt in Toronto, ingen mellanlandning i NY. Jippi, snart är ni här! Längtar!

2008-11-14 @ 21:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0