First Christmas with a baby...

Denna julen blir märklig på många sätt - första gången jag inte firar i Sverige, första gången utan min familj, Kalle, farmors mat, kanske till & med utan snö... En annan sak som är nytt, första gången med en baby - lilla Luna kommer nämligen också. Moi, som fortfarande tycker att det känns lite sorgligt att jag aldrig fick göra handavtryck på dagis, har nu beställt efter ett 'Tower of Time' - & sedan får jag fylla på med något annat roligt till Juan & Sandy. För även om jag hoppas & tror att de kommer att bli jätteglada så känns det bättre om de får något litet individuellt som inte är direkt barnrelaterat också.  

Handprint Tower of Time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0