I like facebook, or...

So, tack vare mitt lilla facebook äventyr har jag nu hamnat på min handledares lista över 'bra personer'. Han kom precis förbi mitt kontor, arbetade upp sig till ett nytt raseriutbrott över idioti som inte kan bortförklaras & deklarerade sedan att jag räddat honom från att kasta bort pengar & tid på en oduglig postdoc (tydligen har han & min andra handledare haft rätt långtgågna planer på att anställa personen i fråga). En liten del av mig är glad för att jag nu tillhör den ytterst lilla kategori människor som min handledare känner någon typ av respekt för, en annan del av mig har lite smått dåligt samvete... Suck, det är väl bara att inse att jag måste skaffa mig lite tjockare skinn om jag ska kunna armbåga mig fram till mitt slutgiltiga mål. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0