Min kropp skriker NEJ!

I natt ska det komma 10 cm snö här i Toronto, från noll till katastrofläge & 287 bilvrak tillhörande asiater. I'm so not looking forward to that. Förutom att Toronto kommer att förvandlas till Sarajevo (allt som inte är täckt av snö är täckt av lera) så innbär även detta att moi kommer att frysa än mer än vad jag redan gör. Jag kan inte begripa hur husen är byggda här, borde det inte ha slagit folk att saker som dubbla fönsterrutor & ordentlig isolering gör att man inte behöver sova med dubbla täcken plus en fleece filt?

 
Just nu ser det så här lovande ut utanför mitt fönster...

 
Men nu håller vi tummarna för att marken får fortsätta se ut så här ännu ett tag!

Kommentarer
Postat av: mgs

Ouch! Akta steriotypen där!

2008-11-20 @ 00:46:56
Postat av: Ida

But Korn, that's why you love me - för att jag är din icke PK-sister!

2008-11-20 @ 18:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0