Nervös...

Jag är nervös, känns som om hela jag är i obalans just på grund av att alla nerver ligger på ytan. Händer mycket i mitt liv just nu & idag kan vara dagen D som vänder hela skeppet. Beror lite på. Men just vetskapen om att imorgon dag kan innebära en helt ny realitet är... inte överväldigande eller skrämmande, för det här är något jag väntat på & sett fram emot, men stort. Sker det som jag tror kommer att ske så är det verkligen ett gigantiskt steg. Jag svamlar, jag vet, men jag kan inte förmå mig till annat just nu. Skriver jag vad som verkligen pågår så är jag rädd att jag jinxar det, att allt på något vänster rinner mig ur händerna. & jag tror aldrig att jag velat något så mycket som jag vill just detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0