Penicillin is the...

Dag nr 4 på penicillin & moi börjar känna mig som människa igen. Skönt! Hatar att vara sjuk, det känns bara jobbigt rakt igenom att vara ickefungerande. Har påtat på hemma under förmiddagen (roade mig kungligt med att rätta mina elevers labbrapporter, de är ju inte alltid rakt igenom lysande) & nu har jag dragit mig in till avdelningen för att knåpa ihop ett labbprotokoll till morgondagen. Vid 7 börjar min balettlektion men den har jag ännu inte tagit ställning till om jag ska gå på eller inte, beror lite på hur det känns. De senaste dagarna har jag drabbats av akuta trötthetsanfall så även om baletten inte dirket är så där vansinnigt krävande känner jag mig lite tveksam. Oh well, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0