So sad...

Jag sitter på kontoret & just nu känns det som om jag håller på att gå itu. Jag är sjuk & eländig, med halsfluss & feber & så blir jag totalt sviken av en av mina närmaste vänner, av Rob. Det gör så ont att jag bara kan gråta. Vad som har hänt är för komplicerat att ta här, & dessutom är det inte rätt forum. Vissa saker vädrar man helt enkelt inte öppet - men mamma, Magnus eller Jo - när ni läser detta får ni gärna slå en signal. Jag känner mig så ofantligt ensam just nu & åtminstonde vetskapen om att jag kommer att få höra era röster imorgon gör att jag får ork att gå hem & kommer att skänka mig lite tröst i natt.

Jag älskar er,
I

Kommentarer
Postat av: ingrid

Men vannen! Usch vad tråkigt! Tanker på dig i alla fall, alltid trist nar det allt går så emot...skickar en varm tanke i alla fall,eftersom jag inte har något nummer att slå en signal på....och kankse inte ar mest insatt av alla i alla fall!

2008-11-03 @ 15:29:25
Postat av: Jo

Men gumman! Jag ska försöka ringa när jag kommer hem, sitter på ub o hemtentar, går inte jättebra...

Puss på dig!

2008-11-04 @ 15:25:40
Postat av: Ida

Ingrid - Tack så mkt, det var väldigt väldigt tråkigt att det blev så. Förhoppningsvis kan vi en dag bli vänner igen men det blir nog svårt. Suck. Hoppas allt är bra med dig iaf, massa kramar!



Jo - Tack för att du ringde, det hjälpte att få prata av sig! Håller tummarna för dig, tänk FOKUS FOKUS! Puss

2008-11-04 @ 21:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0