Stel som ett skåp...

För första gången på länge är jag helt mörbultad efter ett besök på TCA, jäklar vad Jaime & jag klättrade igår! Tio rutter var klarade vi av (blandat 9:or & 10:or), plus att vi klättrade i grottan & körde tre sett chin ups var. Jag hatar chin ups från hjärtat men var ändå löjligt stolt över att jag kunde göra tre gånger två. Jaime körde förvisso tre gånger fem, men jag skyller det på att han inte har lika lång distans att dra sig för att nå upp med hakan... Any way, att fixa två chin ups är mer än vad jag i min vildaste fantasi trodde att jag skulle klara av så jag är så nöjd! & Martin, skulle du läsa - vi planerar att fortsätta i denna stilen, bered dig på att bli PUMPAD när vi kommer & hälsar på i sommar! :)

Kommentarer
Postat av: Jo

Shit tjejen! Jag är mäkta imponerad! Tror själv inte att jag skulle klara av en...

2008-11-12 @ 00:14:00
Postat av: Ida

När jag började var det just vad jag klarade av, ett sett om ett. Vilket inte direkt fungerar när man kör alternerande sett. So, nu när jag faktiskt fixar mer än en under alla tre omgångar känns det lite som om det är oki att jag är med & leker med pojkarna! ;)

2008-11-12 @ 00:25:25
Postat av: Martin

Hohoho.... =)



Den senaste veckan har jag varit på klättergymmet tre gånger och totalt nio timmar...!!



Bra jobbat med chinsen!!

2008-11-12 @ 10:26:31
Postat av: Ida

Hm, oki det kan bli en jämn match låter det som... Ska iväg till TCA ikväll & då blir det till att tagga Jaime lite mer! :)



Tack, blev lite småchockad själv när jag lyckades dra mig hela vägen upp på chin nr 2!

2008-11-12 @ 17:12:43
Postat av: Martin

Hälsa Jaime och klättre lugnt!!



Jag saknar TCA och er!!

2008-11-12 @ 17:22:14
Postat av: Ida

Det ska jag göra, jag vet att han saknar dig med. I nuläget funderar han på att sluta sitt jobb i Juni & sedan ta ledigt & åka till europa i två månader. Har också funderingar på att åka över för Juli & Augusti så då kommer vi garanterat att ses. Sedan funderar jag & Jaime lite på Frankrike. Han har en klättrar kompis där så det hade ju passat perfekt! Något du kan få med Lotta på tror du? :)

2008-11-12 @ 17:29:16
Postat av: Martin

Absolut =) Frankrike vore kul!!

2008-11-12 @ 17:39:40
Postat av: Ida

Whii! Jag ska informera Jaime att konceptet fungerar även för dig - ju mer som är på desto större sannolikhet att det verkligen blir av! Jag hade verkligen jättegärna velat åka till Frankrike & klättra!

2008-11-12 @ 18:01:38
Postat av: Maja

Shit pommes frites! Jag säger inget mer än att länknamnet till dig på min blogg stämmer. ;)

2008-11-12 @ 20:38:02
Postat av: Ida

Skratt! Jag hade inte sett det innan! Tack, vad gullig du är! :)

2008-11-13 @ 00:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0