Sweet words and gifts...

Mark & jag pratade på om allt mellan himmel & jord under vår lilla lunch paus på 1.5 h. Vi avverkade ämnesområden så som djuruppfostran, att leva med personer man inte valt att bo ihop med, japanskt uttal, viktnedgång & därmed även Alfred Nobel samt samhällets uppfattning om överviktiga personer, barnbokslitteratur samt varför vissa färgnyanser begåvats med ett specifikt namn. En ganska vanlig lunch med Mark med andra ord! :) Söta Mark gav mig dessutom två stycken värmepåsar som aktiveras när de kommer i kontakt med syre & värms upp till ca 50 grader under 20 timmar. Tanken är att jag ska kunna ha dem i vinter om jag ger mig ut på isklättringsäventyr. Gav Mark en stor kram & tackade så jättemkt & han svarade med orden

'Well Ida, you're my friend and I know that you have a problem, so when I saw them I immediately bought them for you to try. Now eat your sake, this is the type of things friends are for'



Alla underbara männsikor som finns i mitt liv... jag kan inte annat än att vara tacksam!

Kommentarer
Postat av: Jo

Han är ju för söt =)Du får hälsa!

Puss!

2008-11-13 @ 23:35:32
Postat av: Ida

Det ska jag göra, så fort han är tillbaka i Toronto från sin tripp till Montreal.



Puss!

2008-11-13 @ 23:42:28
Postat av: ma

Nyfiken jag igen; Vem är Mark?

2008-11-14 @ 21:58:10
Postat av: Ida

En av mina vänner som jag känner via Rob & Vik

2008-11-14 @ 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0