Tack gode gud...

Mötte upp med Jaime & en gammal kompis till honom på TCA igår. Personen ifråga hade tydligen testat att klättra en gång förut & tog därför bara belay-testet & inte nybörjarkursen. Vilket var hemskt pinsamt, för sällan har jag sett någon som haft så lite koll på vad han gjorde. Än värre, han begrep inte ens hur dålig han var. Det enda han gjorde när instruktören fällde sarkastiska kommentarer var att rynka lite konfunderat på pannan alternativt skrocka lite för sig själv. Jag tror aldrig att jag stött på en så korkad person i hela mitt liv, det var så hemskt att jag gick från stadiet irriterad till att bara fnittra hjälplöst. Roligast var när han klättrade, Jaime & jag grät tyst av skratt nedanför honom & klarade inte riktigt av att ha ögonkontakt med varandra när han kom ned. Tackar min lyckliga stjärna för att jag begåvats med tankeförmåga & söker tröst i Jaimes lilla kommentar som han fällde i bilen på väg hem.

Well... He wanted to try and now he's done it, but I sort of hope that he won't pick it up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0