Älskade bror...

& gissa Korn vad moi också hittade?! 'Darling'! Men detta är ju underbart, nu kan jag spela den när ni kommer hit - jag vet ju hur mkt du bara älskar Baccara!


Darling, darling, darling, leave a little love for later on...


Jag upptäckte även att min, numera, älskade lilla dator innehåller 'Yes sir I can boogie' men jag vet ju hur mkt du älskar de trånande, utdragna små suckarna i 'Darling' så det kör vi på när du kommer hit. Det kommer att kännas PRECIS som om jag aldrig flyttade hemifrån! Fast det är inte vad jag lyssnar på just nu under min lilla tepaus på kontoret...



Tepaus - gör alla gladare, eller iaf mig. Settet skickade Rob till mig från Skottland, så gulligt!

Kommentarer
Postat av: ma

Ett så förtjusande tesett!

2008-10-12 @ 13:08:49
Postat av: Ida

Eller hur! Många koppar små dock innan hela kannan är uppdrucken! :)

2008-10-13 @ 23:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0