Men hata!

I begynnelsen var min blogg rosa, lite mer än bubbelgums nyansen, & moi var happy. Sedan bestämde sig min lilla presentationsremsa (den har med all säkerhet ett riktigt namn, men det är fredag eftermiddag & jag är kvar på kontoret så jag orkar faktiskt inte leta reda på den korrekta termen) för att hoppa längst ned på sidan. Vilket fick Ida att panika lite lätt & ändra layout till model kycklinggul. & precis lagom till jag har vant mig vid denna misserabla färg så händer det hela en gång till! Det ord som jag nu känner för att upprepa under det att jag dunkar huvudet mot skrivbordet är hata. Suck. Nästa vecka är det jag som tänker krypa till korset & be han som alltid får mig att le att ge mig en lektion i hur man utformar bloggar. Argh, jag som trivdes med att vara totalt tekniskt handikappad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0