Det gick!

Men hallelujha! Klarade mig undan klippningen utan kris! Inget hav av blont hår att tårögt vada bort från för att betala, utan bara klippta toppar & lite allmänt underhåll. Mkt trevligt! Precis som jag ville ha det - ingen kommer att höja på ögonbrynen & säga "Haaaar du klippt dig?" om detta. Firade med att knata iväg till en liten affär som jag varit nyfiken på i en evighet & köpte på mig en liten grå stickad klänning. Är ju lite svag för just stickade klänningar... Däremot är det fortfarande panik på finklänningsfronten - vår semiformal går av stapeln på fredag klockan 6 & moi har noll & inget att sätta på mig. Oh well, det löser sig säkert på något sätt. Åtminstonde kan jag ju trösta mig med att det bara kommer att vara andra geologer på festen, ie. inte så vansinnigt mkt konkurrans där inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0