Pyssel i Ringelviken

Har hängt i Ringelviken de senaste dagarna, långt i från allt som heter internet. Hängt & hängt förresten, det har jobbats stenhårt. Till & med farmor, som är 80, har jobbat på non-stop med att måla & flytta timmer. När jag förklarade för farmor att jag inte tyckte att hon skulle bära plankor (typ 6 meter långa, fem cm tjocka & 20 cm breda) fick jag veta att om nu jag kunde bära plank så kunde hon OCKSÅ! Inget att bråka om där alltså... Nåja, efter x antal timmars slit kunde jag fota vårt slutresultat - ett nytt verandraräcke. Moi drog i några skruvar här & var men mestedels var jag satt på målaravdelningen. Lite smått ironiskt att Paul & jag flitigt duckat allt det kvarvarande måleriarbetet hemma i huset & så kommer jag hit & får tillbringa typ en halv vecka med sagda aktivitet... :) Anyway, så här blev resultatet. Vi är omåttligt nöjda får jag väl lov att erkänna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0