& after the house...

Avslutade sedan helgen med middag hemma hos min partner in crimes, vad gäller husplaner, föräldrar. Fick portobellosvampar med krabbkött, kycklingfileér, sötpotatis, potatis, brocolli & sallad... herregud vad mätt jag blev! Sedan fick jag en present av dem som jag inte vet hur jag ska förhålla mig till: tre notböcker av Chopin, Bach & Mozart... En del av mig är galet lycklig, en annat del av mig är livrädd inför att börja spela igen, en gigantisk del av mig bara dör över att vi inte bor i huset ännu - dvs, jag kan inte använda dem i nuläget eftersom jag inte har något piano! 


Kommentarer
Postat av: Maja

Tack ska du ha :D Nu är jag inne i min nya lägenhet och allt känns grejt. :D



Men du... vad är frågan?

2009-02-03 @ 08:07:46
URL: http://missmor.blogg.se/
Postat av: Jo

Iiih! Jag har nu anmält mig till intro.kursen =)

2009-02-03 @ 09:59:24
Postat av: Ida

Maja - Oh vad glad jag blir för att det blev bra!



Jo - Jippi! Whii, vi kommer att ha SÅ kul ihop när vi är ute & klättrar! Du får se till att skaffa en pojkvän som klättrar bara så att han har något att prata med oss andra om! ;) Puss!

2009-02-03 @ 17:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0