One way ticket to...

Fungerar inte det (IKEA blir ju lite lätt ett projekt i denna staden eftersom alla affärer ligger ute i förorten) så tänker jag istället lobba för att vi ska åka ut till det LCBO (motsvarande systembolaget) som jag blev introducerat till häromdagen. Affären är nämligen hur stor som helst (inrymd i det gamla stationshuset) & de har typ all sprit man bara kan tänka sig. Inklusive... Rekordelig Cider! Visserligen bara 7 % Skogsbär, men bor man på andra sidan Atlanten får man inte vara så kinkig. Extra roligt är att ingen här kan uttala Rekordelig så det refereras enbart till som 'Swedish Cider'. Inte mig emot, allt gott kommer ju från Sverige - inget av intresse från Canada. ;)  


Very happy Idah!

Kommentarer
Postat av: mgs

Yeahy! Nu kan alla svenska kvinnor dricka i Canada också? ;)

2009-02-20 @ 22:35:53
Postat av: mgs

Nä, men du får gääärna komma hem. Jag har lagt in ett gott ord för Paul hos pappa så han nöjer sig med att testa Paul i kroppsarbete. Fatta hur roligt vi kan ha det! Då får jag en chans att vila medans pappa kommenderar order till Paul som får slita i den obarmhärtiga svenska sommarmyggensfittfrensi! Jag säger bara [veil-kåmmna tiell sweir-ge!]

2009-02-20 @ 22:40:35
Postat av: Ida

Jag säger bara [inthe sow glahd Idaah]

2009-02-23 @ 18:06:22
Postat av: Sandra

He he, rekordelig cider med smak av skogsbär får jag endel roliga minnen till =) Hoppas allt är bäst! Kram!

2009-02-23 @ 19:45:13
Postat av: Ida

& päroncider, 4.5or... Eller varför inte ciderprovning på valborg i Vinliden... oh my. :) Kram!

2009-02-23 @ 20:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0