Dagens psykbryt

Trippar in på tå i sovrummet, pussar Paul på kinden & förklarar att jag går till jobbet.

 

Vänder i dörren eftersom det är så varmt, återvänder till sovrummet för att hämta ett linne istället för min tröja. Skämtar lite med Paul & ger honom en till kram.

 

Kommer ut på gården & möter vår hyrestant som lite försynt undrar om vi hade kunnat lämna tillbaka dammsugaren som vi lånade förra fredagen.

 

Klampar uppför trappen: " YOU DIDN'T RETURN IT?!" 

Paul (sömndrucket) - Erh, what?

Moi - You are going to bring back that machine right away, and you are going to APOLOGIZE! Christ, how, HOW, could you forget to return it?! I'm leaving now, you fix this!

 

Alltså, jag älskar honom - men shit vad han är virrig ibland...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Där har du en praktisk och behövd födelsedagspresent!

2009-06-25 @ 22:52:15
Postat av: Ida

Vi har en dammsugare i huset som är "vår", men den har inga dammsugarpåsar för tillfället. Står på listan över saker som måste införskaffas i helgen.

2009-06-25 @ 23:31:46
Postat av: sQ

Oh- men du kan ønska dig en till liten dammsugare Ergorapido (Svensk dessutom - så att du kan peka på den varje gång och poængtera som jag førstår att du tycker om att gøra). Vi ælskar våran! (Detta inkluderar alltså V!!)

2009-06-26 @ 13:46:51
Postat av: Ida

Jo det är en av mina favoritsysselsättningar, fast jag vet inte om jag är så sugen på en dammsugare. Det är nämligen Paul som sköter den sysslan så det känns som om jag ska använda mina önskningar till något som gagnar moi! :)

2009-06-27 @ 23:00:53
Postat av: ma

En dammsugarkung till - jmf farfar!

2009-06-28 @ 17:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0