Ny favorit!

Allt biltittande tog så mkt tid att vi glömde bort att äta lunch, vilket resulterade i major blodsockerfall från min sida. & alla som känner mig vet hur jag blir då... So, för att rädda situationen köpte vi hem mat - jamaica style! Har aldrig ätit jamaikanskt förut, men blev helt frälst från första tuggan. Så gott! Förvandlades snabbt till mina föräldrar när de tycker att något är gott & bara:

 

Åh vad gott! Detta var ju så gott! Nejmen, detta var det bästa jag ätit på länge! Var inte din mat också jättegod?! Detta måste vi göra om igen! ....

Efter superlativ nummer 32 satte P sin öl i halsen, gav mig en puss på kinden, & sa att jag var värdens sötaste - på ett cartoon type of way. Det är då man vet att det är dags att sluta. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0