Jag fick min licens!

Yes! Jag fixade provet & har nu officielt rätten att servera alkohol i Ontario - sweet! Oki, inte så mkt för att jag kan servera alkohol lagligt utan för att jag inte kuggade provet. Vill ju egentligen inte ha denna licensen men ända sedan jag skrev provet har jag gått runt & varit lite småtjurig när jag tänkt på det. Småtjurigheten har helt enkelt infunnit sig så fort jag ens tänkt tanken på att jag misslyckats. Hade varit så grymt irriterad på mig själv om jag inte fixat ett litet licensprov. Är man inne på sitt andra år som PhD-student känns det ju som om man ska fixa generella prov som involverar matte. Anyway, jag har nu rätten att hämta ut ett laminerade licenskort, med tillhörande bild på mkt trött moi, & kommer således att fira med Paul ikväll. Tjing på rödvin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0