MÅSTE, MÅSTE, MÅSTE...

Oj så många måsten det är i mitt liv just nu. However, har bestämt mig för att ett måste MÅSTE gå före allt annat just nu. Jag måste röra på mig. Har suttit pall i evigheter nu & bara slitit med mitt försvar - så nu tänker jag ta en del av min förmiddag & flyta runt i poolen på UofT´s gym (the AC). Eller flyta & flyta, jag satsar på 40 längder. Är råkass på att simma, paddlar på i den långsamma filen medan alla andra kör krål & fjäril - men jag tycker att det är så avslappnande. Allt jag gör i en timme är att räkna mina varv. Inga tusen tankar som snurrar, bara: ett, ett, ett, ett, ett, ett, ett VÄND två, två, två, två, två. Vattnet hade gärna fått vara någon grad varmare, men jag känner mig i det närmaste nyfödd när jag tillslut tar mig upp. Huden är liksom lite förstor, lederna sitter lite längre isär & sedan får jag stå under skållhett vatten hur länge som helst. Efter det kan jag ta itu med vad som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0