Någon har...

1) studsat på mitt huvud halva natten

2) studsat på Pauls under den andra halvan

3) skrämt livet ur sig, Paul & Ida när man råkade sätta igång den röststyrda alarmklockan vid tretiden på morgonen

4) hittat en handduk som numera är en gosefilt

5) upptäckt att det är supertrist att sitta på golvet medan andra står upp i köket - vill således bäras

6) kommit fram till att det bästa sättet att transportera sig på är att bli just buren, då kan man spinna, slicka kinder & gnaga tummar nästan samtidigt. Allra bäst blir det om allt detta görs invirad i gosefilten

7) vunnit våra hjärtan...

...fastän man inte har något namn (fast jag tjuvkallar honom för Mr. Muggles). Um, en annan sak - jag går hela tiden runt & piper "vem är världens gulligaste lille pyttekisse?!". Sedan tittar jag på detta kortet & inser att liten inte är så liten. Kan ju vara så att moi är lite skadad efter att ha släpat runt på Torsten över halva Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0