Framme & igång!

Nu så - äntligen lite tid att skriva ett par rader. Har så oerhört fullt upp. Frukost serveras prick 7.30 varje morgon, sedan går bussen 8.10 utan pardon. Femton min senare anländer vi till universitetet & sedan är det föreläsningar non-stop fram till klockan 5 de flesta dagar. Idag roade vi oss dock fram till klockan åtta, men de kompenserade med att servera middag & ge oss lite bubbel. Eftersom människan som var ansvarig för den efterföljande föreläsningstiden aspirerar på titeln världens tråkigaste drack jag tre glas. Med det blev inte roligare för det... Väl tillbaka på hotellet tog jag en timmes promenad, en dusch & pejlade sedan av hela lobbyn för internet. Uppkopplingen är nämligen inte super & universitetet är spärrat för allt vad bloggar heter.
What else...
Delar rum med två tjejer som är oki men lite småtråkiga, har hittat två andra skandinaver (två norska killar), plottat lite sediment, ätit enorma mängder mat (gud, de GÖDER oss) & hamnat i öppen konflikt med en av föredragshållarna. Frågan om kvartär ska finnas med i det geologiska tidsschemat, & i så fall var, är KÄNSLIG! Eftersom jag banne mig inte tänker ge mig kommer fortsättningen av kvällen att ägnas åt att stärka mina argument, forsättningen på bataljen kommer nämligen imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0